درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 06:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44232صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 مرداد 1399 - 21:43
ارتباط روابط عمومی سازمان ها با رسانه نقطه عطف اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی است
کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید جم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران استان، بویژه عزیزانی که در بخش اخبار مرتبط با آب فعالیت می کنند افزود: در حال حاضر رسانه بعنوان قدرتمند ترین ابزار تنویر افکار عمومی در کشور است و با توجه به فناوری های جدید در حوزه فضای مجازی سرعت انتشار اخبار در لحظه می باشد. وی این بستر را موقعیت مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم بر شمرد و اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های رسانه سازمان ها می توانند خدماتی را که در بخش های مختلف به مردم می دهند را با شفافیت و جامعیت بیان نمایند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه در همکاری بین دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای با رسانه های استانی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته، ایجاد گروه خبرنگاران فعال در بخش آب را یکی از این اقدامات دانست و اذعان داشت: در راستای افزایش سواد آبی اصحاب رسانه، جلسات منظم و بازدیدهای فنی از پروژه های آبی استان برای این عزیزان برنامه ریزی گردیده که خوشبختانه این عزیزان با اصول اولیه فنی آب آشنا شده اند.

جم یکی دیگر از اقدامات در عرصه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای را همکاری تعداد 12 نفر رابط خبری در امورهای آب شهرستان های استان برشمرد و گفت: این افراد که از کارشناسان فنی امور ها می باشند با پشت سر گذاشتن کلاس های آموزش خبر نویسی و عکاسی بعنوان نماینده دفتر روابط عمومی در سطح امور های آب شهرستان های استان مشغول به فعالیت هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از تعدادی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد